En udda blogglista

1. Har du ett par rosa string?  Det är väl klart! Rosa är ju alltid rosa.

2. Vem var den senaste du pussade?  Tror faktiskt det var min katt.

3. Gillar du någon nu?  Det har väl ingen undgått att märka.

4.Vad gjorde du inatt?  Jobbade fram till ett och duschade och sov.

5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid?  Det är ju ganska svårt att hålla det hemligt hur länge som helst, haha.

6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig?  Det har han ju typ gjort och ja, jag blev löjligt fnittrig och glad.

7. Klackskor eller sneakers?  Sneakers är det enda för mig.

8. Kjol/klänning eller jeans?  Klänning är ju skönt att ha men helst på sommaren.

9. Äkta hårfärg?  Någon form av brunt.

10. Nuvarande hårfärg?  Min äkta hårfärg.

11. Frisyr?  Inte direkt.

12. Skostorlek?  37-38 någonting.

13. Civilstatus?  Förlovad.

14. Har du någonsin vart kär?  Men jaa!

15. Tror du på kärleken?  Jag tror inte, jag vet.

16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?  Inte krossat, men lite naggat i kanten.

17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta?  Inte vad jag vet.

18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?  Min bäste vän är han jag är kär i, ja.

19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?  Uppenbarligen inte eftersom att jag är i ett?

20. One night stand eller förhållande? Har aldrig haft och kommer aldrig att ha ett one night stand.

21. Vild fest eller romantisk hemmakväll?  Eller kanske en romantisk fest?

22. Telefonkontakt eller face to face?  Face to face helt klart.

23. Har du någonsin velat ta livet av dig?  Det har väl hänt ...

24. Har du någonsin gått på bio ensam?  En gång, min familj ville inte se samma film som jag så what to do liksom.

25. Saknar du någon just nu? Det har jag ärligt talat inte haft en tanke på.

26. Är du glad?  Känner mig ganska likgiltig än så länge, brukar vara så på mornarna.

27. Gillar du någon just nu?  Det vore väl jobbigt att gå runt och ogilla alla?!

28. Har du någonsin blivit jagad av polisen?  Haha, i förrgår blev jag stoppad för en nykterhetskontroll om det räknas.

29. Har du hund?  Nä, ärligt talat är jag nog för egoistisk med min tid.

30. Tror du på spöken?  Det tror jag ändå, även om jag aldrig stött på något själv.

31. Skulle du vilja väga mer?  Känns kanske som att den frågan har jag besvarat tusen gånger om, men ja.

32. Skulle du vilja dricka dig full nu?  Komma full på jobbet, det hade varit något ...

33. Kan du låta bli att prata i fyra timmar?  Alltså jag tvivlar, är jag själv för länge börjar jag typ prata med mig själv, haha.

34. Kan du vara på en fest utan att dricka?  Det är väl inga problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0