En snabb uppdatering

Fick några extra jobbtimmar igår, så när jag slutade för dagen var det med gott samvete jag såg fram emot min lediga helg. Vaknade idag med en tryckande huvudvärk, men den är inte i närheten av huvudvärken jag har ibland. Med andra ord är det inget som ska få hindra mig från att ha en bra dag.

Har än så länge ätit frukost och tvättat en maskin. Nu väntar jag bara på att min andra hälft ska bli klar så vi kan gå på stan en sväng i kylan. Skulle vilja inhandla en mysdress att ha hemma och kanske ett par mjukisbyxor. Mjukisbyxor är typ det enda jag kan ha när det är kallt eftersom man kan ha långkalsonger under dem. Jag är hellre varm än snygg, tyvärr. Man bränner så många kalorier av att frysa liksom ...

Men nu orkar jag inte sitta framför datorn mer, det är ingen hit för huvudet faktiskt.



Kommentarer
Postat av: Pappa

Mjukisbyxor och långkalsonger, lite läskigt men det har jag ju på mig, funkar jättebra. Beror det på arv eller miljö?

Svar: Vet inte, men skönt är det!
CL

2014-01-20 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0