En halv dags ledighet

Jobbar till stängning idag vilket innebär att jag inte börjar förrän i eftermiddag. Alltså känns det nästan som att ha en ledig dag. En halv i alla fall. Man får ta tillvara på det lilla. Jag hade tänkt sova länge idag men vaknade tyvärr ganska tidigt. Har varit så trött den senaste tiden så jag önskade verkligen att jag skulle få sova länge. Men icke!

Har verkligen inga planer för den här dagen annat än att ta det lugnt och laga middag. Jag har betalat månadens sista räkningar nu på morgonen, skönt att ha det avklarat. Och jag känner mig inte ens särskilt fattig! Det är inte ofta direkt. Mer till sparkontot då, fast det känns som att summan där aldrig ökar. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0