Äta äta äta

Är så himla lättad, för det känns verkligen som att det värsta av det här "jobbmaratonet" är över. Har två dagar kvar visserligen men det är ju ingenting. Bara ganska sköna pass också.

Igår lyckades jag peta i mig ganska mycket mat, det är verkligen inte kul att gå runt med en ständig mättnadskänsla. Men jag vet att det är det jag behöver om jag ska öka i vikt.

Har börjat den här morgonen med att vakna alldeles för tidigt, men känner mig pigg trots för få timmars sömn. Dagens frukost bestod av en kopp kaffe, en tallrik med jordgubbshavreyoghurt med sylt och en rostad macka med skinka och gurka på. Kommer inte köpa den där yoghurten igen dock för jag tyckte inte den smakade just någonting!

Det känns verkligen som att alla mina tankar kretsar kring mat nu. Har inte ens haft tid att tänka på resor. Kanske är det bra. Frågan är hur länge jag orkar gå runt och tänka på mat hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0