2014

Nytt år, nya möjligheter. Jag ska vara stenhård på vad jag äter det här året. Inga mjölkprodukter whatsoever, inget gluten, ingen jäkla läsk och inget godis. För att det hela inte ska bli så vansinnigt hårt kontrollerat får jag dock äta godis om jag reser någonstans. På planet får man alltid äta godis ... Och kanske dricka lite läsk. Och en bit mörk choklad går bra att äta någon gång då och då.

 

Det låter kanske som att detta kommer bli jättesvårt att hålla, men ärligt talat är jag inte jätteförtjust i varken godis eller läsk ändå. Frukt och juice är mycket fräschare ... Mmm! Dessutom är belöningen värd allt. Jag kommer må tusen gånger bättre än vad min plågade kropp gjorde i slutet av förra året.

 

Vad gjorde jag på nyårsafton förresten? Det blev en lugn kväll med middag och spel hos älsklingens föräldrar. Vid tolvslaget åkte vi och tittade på fyrverkerier såklart. Och sådana fanns det gott om. Fast drömmen om att fira nyårsafton utomlands kvarstår. Kina ska tydligen vara bra på det där med fyrverkerier ...

 

Jag borde verkligen bli bättre på att använda min riktiga kamera ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0