Några timmar här och där

Tre timmars jobb med att kränga burgare idag. Kul att få göra det lite då och då och träffa alla man ändå jobbat med rätt länge. Att idag skulle varit min lediga dag gör inte så mycket, jag är nämligen ledig på lördag också! Jobbar rätt många dagar nuförtiden men inte så många timmar. Det är ju både bra och dåligt. Man hinner aldrig bli överansträngd av jobbet men samtidigt så kan det vara påfrestande att sällan vara ledig två dagar i rad.

Men jag ska inte klaga. Det är kul att jobba! Är jag hemma blir det ändå bara att jag tränar, kanske städar lite och sitter framför datorn när jag är klar med de förstnämnda sysslorna. Inte jätteproduktivt direkt. Då är det bättre om jag kan dra in lite pengar istället och får träffa folk dessutom.

Däremot är jag lite sugen på att plugga någon distanskurs på sidan av jobbet. Tiden finns ju trots allt och att få tänka lite skulle ju inte skada. Får se helt enkelt om det finns något som kan vara intressant. Kunskap är ju aldrig betungande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0