Vill för mycket

Åh, jag borde verkligen inte läsa så mycket bloggar för nu blev jag grymt sugen på att bo utomlands. Om man inte hade haft hus och katt hade det säkert gått att flytta utomlands för att plugga eller något. Nu känns det som att det är lite svårt. Och jag vill verkligen bo i huset och jag vill verkligen ha katt och gärna fler djur.

Men jag vill ju så mycket olika grejer som inte alls fungerar ihop. Jag brukar tänka att jag får väl ta dem i olika delar av mitt liv. Samtidigt är livet för kort för att hinna allt och ekonomin alltför begränsad.

Jaja, ingen kan säga att jag saknar drömmar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: fanny & Filippa-hästblogg

Fin blogg!
Kika gärna in på våran blogg och lämmna ett spår efter dig :D

2013-09-19 @ 14:39:33
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se
Postat av: ANGELICA - TATUERAD HÄSTÄGARE

Hellre för mycket drömmar än inga alls!

2013-09-19 @ 14:51:46
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0