Väntans tider

Igår var jag på en arbetsintervju. Det kändes jättebra, men jag var ju inte den enda sökande så vi får väl helt enkelt se hur det går. Det skulle vara fantastiskt att få jobbet, heltid och man behöver inte jobba till mitt i natten. Det är ju allt jag någonsin önskat. Den sista pusselbiten som skulle falla på plats. Jag håller tummarna stenhårt.

Samtidigt skulle det vara lite sorgligt att sluta på mitt nuvarande jobb. Jag tycker verkligen om de jag jobbar med, även om många slutat och det kommit många nya jag inte känner. Men förhoppningsvis kan jag träffa nya, härliga människor på ett annat jobb. Jag har ju som en förmåga att anpassa mig efter vart jag hamnar.

Men jag får helt enkelt vänta och se vad som händer. Om jag får jobbet ska jag fira med något riktigt lyxigt. Hoppas hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0