Tio, nio, åtta ...

10 saker jag vill göra innan jag dör
 Besöka Japan.
 Skaffa fler tatueringar.
 Ha hund.
 Åka på husvagnssemester i Europa.
 Skriva en bok som blir publicerad.
 Gifta mig.
 Föda upp bengalkatter.
 Gosa med en tigerunge.
 Träna så jag får snygga muskler.
 Lära mig att bli helt avslappnad.
 
9 saker om mig själv
 Jag har i stort sett alltid kalla händer.
 Jag har svårt för lata människor.
 Om min kropp varit fräschare hade jag förmodligen aldrig suttit still.
 Jag har Crohns
 Jag är en stor djurälskare.
 Jag kan räkna till tio på turkiska och isländska.
 Jag har en tatuering på min vänstra överarm.
 Jag duschar varje dag eftersom jag hatar att känna mig ofräsch.
 Det tar oftast länge innan jag litar på nya människor.
 Om det inte var så lång utbildning skulle jag kunna tänka mig att bli läkare.
 
8 sätt att vinna mitt hjärta på
 Var ärlig.
 Krama mig.
 Ha humor.
 Var gärna romantisk.
 Ha ett IQ över 100.
 Kan du skriva är det ett stort plus.
 Laga mat.
 Ge mig massage.
 
7 saker jag ofta grubblar på
 Hur jag ska kunna tjäna mer pengar.
 Vad vi ska äta till middag.
 Om jag ska må bra när jag vaknar nästa dag.
 Hur jag ska kunna spara så mycket pengar som möjligt.
 Vad jag ska "bli" när jag blir "stor".
 Vad Yoda gör när det hörs ett konstigt ljud.
 Om jag ska orka duscha.
 
6 länder jag vill besöka
 Japan.
 USA.
 England.
 Australien.
 Kina.
 Frankrike.
 
5 saker jag aldrig skulle vilja göra
 Misshandla ett djur.
 Göra slut med min älskling.
 Äta en mask.
 Åka till ett krigsdrabbat land.
 Sjunga inför publik.
 
4 saker jag köpt senaste månaden
 En väska.
 Sushi.
 Byxor.
 Soyamjölk.
 
3 saker som får mig att le
 När jag kommer hem och Gerry har köpt sushi till mig.
 Att komma till jobbet, alltid någon där som får en på bra humör.
 Youtubeklipp med söta djur.
 
2 absolut bästa låtar
 Bonnie Tyler- Piece of my heart.
 Buddy Holly- Rave on.
 
 1 hemlighet om dig
 Jag har snott den här listan från någon annan, men jag gjorde om fråga nr 6 för jag kunde inte komma på sex stycken snygga kändisar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0