Tiden går ...

Våran nya klocka från Åhlens.
 

Vädret utanför fönstret ser inget vidare ut, grått och tråkigt. Jag sitter och funderar över livet. Om hur man borde vara. Gå ut och promenera varje dag givetvis och träna på gym. Idag åt jag en bit rulltårta till lunch. Antar att jag istället borde ätit något nyttigt och energirikt. Det känns som att jag gör alla fel man bara kan.

 

Men det är ju så lätt att skjuta upp saker till sen. Jag orkar inte vara duktig nu, men senare kanske. Problemet är bara att plötsligt har sen blivit nu och fortfarande har man inte gjort en förändring. Jag antar att det rätta tillfället aldrig dyker upp. Det är bara att ta tag i sitt liv innan ännu mer tid passerat. Jag börjar väl med en promenad.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0