Rökigt värre igår

Kände på mig att det inte skulle bli någon vidare dag igår när det första som händer när jag kommer till jobbet är att jag får höra att brandlarmet gått. Fick gå hem två timmar tidigare än jag skulle gjort egentligen då vi helt enkelt inte kunde utföra vårt jobb. Men det var helt okej att sluta tidigare. Gick på stan en stund och fördrev tiden men hittade inget jag ville ha, är så kräsen vad gäller kläder.

Idag blir det jobb också och förhoppningsvis har allting löst sig vid det här laget. Det är ju även idag jag ska få besked ifall jag fått jobbet jag var på intervju för. Gah, jag kommer kolla telefonen alldeles för mycket idag. Vet inte ens om jag vill veta ju!

Ska försöka tänka på något annat. Jag lär säkert ha fullt upp idag ändå. Hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0