Men kom igen nu!

Jag är lite arg över en sak som inte har med något personligt att göra men kan inte säga vad det är tyvärr. Hoppas bara att de det gäller ser till att lösa det snyggt. Men men. Idag har jag faktiskt ägnat några timmar åt att skriva. Igår såg jag på Glee och de är så himla duktiga på det de gör i den serien och satsar verkligen på det de är bra på. Och då kände jag att jag vill också satsa på något jag är bra på! Så nu ska jag försöka börja om med skrivandet.
 
För övrigt har jag inte så mycket att säga. Igår blev en trevlig dag och alla som smakade blåbärskakan tyckte den var god. Hade verkligen tyckt det varit kul att få baka oftare, det är också något jag kan rätt hyfsat ändå. Jag börjar även vänja mig vid att vara hemma mer och konstaterar chockat att det är rätt skönt. Jag pysslar på med att städa lite och det är inte så jobbigt när det är det enda man gör. Men tur jag jobbar på torsdag i alla fall, får ju inte bli helt förslappad.
 
Nä, nu ska jag skriva en bestseller så jag slipper jobba mer. Haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0