Ingen rast, ingen ro ...

Förra veckan jobbade jag heltidsvecka. Nu fortsätter jag direkt med 30 timmar till. Vaknade för någon timme sedan och var spänd i nacken. Är det fortfarande lite och egentligen skulle jag nog behöva vila, men än så länge är det på en nivå som jag kan stå ut med. Men att jag aldrig lär mig att jag inte kan jobba hur mycket som helst ...

Har inte fått något svar om jobbet jag sökte. Kanske missuppfattade jag något. Tänker inte sluta hoppas i alla fall, det vore så underbart med något nytt.

Men om det inte blir något av det vet jag inte vad jag ska hitta på. Förr eller senare måste jag ändra på något. Jag blir inte bättre än jag är nu på det jag gör nu. Så jag har väl uppnått mitt mål. Jag tycker det är tråkigt att stanna i utvecklingen och inte få någon utmaning i det jag gör. Det blir så hjärndött och jag känner mig mest som en robot. Visst, det funkar. Men jag vet att jag är redo för större utmaningar.

Men men, när det är tänkt att det ska hända så händer det väl. Det finns en tanke med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0