Idag blir en spännande dag

Igår blev en mycket trevlig dag. Var med min mor till Haparanda och vi åkte även över till Finland där jag shoppade lite. Åt självklart lunch på IKEA, kallrökt lax med potatis. Grymt gott och prisvärt. Därefter fortsatte vi mot Kalix och hälsade på Alice och Kalle. Där fick vi fika och sedan middag på det. Mätt blev man och gott var det. Efter det svängde vi förbi lilla goa virriga mormor och blev kvar där en stund. Hon vet väl inte exakt vilka vi är längre, men ibland glimmar det till och hon minns något.

Idag. Ja. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Ska bege mig mot Luleåhållet för ett intressant möte med en person. Vill inte säga för mycket då jag knappt ens fattat själv att jag ska dit än. Men jag hoppas det går bra i alla fall och kanske leder till något.

Ikväll ska jag jobba några timmar. Jobbar elva dagar i rad med start idag. Håller på att bli förkyld också men hoppas det inte blir värre för då kan det bli tufft. Men oavsett så klarar jag det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du klarar allt du föresätter dig! Lycka till Idag!
Kram!

2013-09-03 @ 10:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0