Fint resultat


Igår blev en riktigt bra dag trots att jag bara sov knappt fem timmar under natten. Vi började dagen med att sätta upp panelväggen i vardagsrummet, som syns på bilden ovan. Tyvärr hade vi en bräda för lite så det räckte inte hela vägen upp, men det är ju fort fixat. Jag tycker resultatet blev jättefint i alla fall.
 
Sedan jobbade jag i fem timmar och när jag skulle hem sms:ade min fästman som var hos en vän och sa att det fanns rabarberpaj där. Så jag åkte dit i spöregnet trots att jag inte ens hade kläder att byta om till och fick sitta i arbetskläder. Men jag ångrar det inte, det var jättetrevligt.
 
Idag har jag varit jätteseg och inte gjort ett dugg. Skärpning ...

Kommentarer
Postat av: mamma

Snyggt! :)

2013-09-23 @ 13:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0