En sån där lång lista ...

 
01: tell me the truth, what made you start liking the person you like right now?
Det var nog att han var en så rolig och varm person ... Och lätt att prata med!
 
02: what on your body is hurting or bothering you?
Magen är väl ett ständigt återkommande problem. Ländryggen gör mer och mer ont i perioder.
 
03: what was your last thought before going to bed last night?
Typ "jag är trött" kanske?
 
04: what are you listening to?
Just nu bara ljudet av datorn surrande.
 
05: what’s something you’re not looking forward to?
Att jobba natt i helgen typ.
 
06: where do you think your best friend is right now?
På jobbet.
 
07: have you kissed anybody in the last five days? 
Såklart jag har.
 
08: sex on the first date?
Jag utesluter inget.
 
09: kiss on the first date?
Tja, varför inte?
 
10: is there one person you want to be with right now?
Ja, min älskling!
 
11: are you seriously happy with where you are in life?
Ja, jag känner att jag hittat rätt på många punkter. 
 
12: is there something you would like to say to someone?
Det finns väl ett och annat. 
 
13: what are three things you did today? Plockade bort lite ren tvätt, åt lunch och skrev.
 
14: would you rather sleep at a friend’s or have them over?
Dom får gärna komma hit, trivs att sova hemma.
 
15: what is your favorite kind of gum?
Lakritstuggummi kanske, det varierar.
 
16: are you friends with any of your ex boyfriends/girlfriends?
Inte det. Tror inte det går.
 
17: what is on your wrists right now? 
Ingenting.
 
18: ever liked someone you thought you didn’t stand a chance with?
Har inte alla det nån gång i tiden? 
 
19: does anyone have strong feelings for you?
Jaa det får jag väl anta ... 
 
20: are you slowly drifting away from someone?
Nä, det har redan hänt för länge sen.
 
21: have you ever wasted your time on someone?
Jo, en snubbe som kom in på jobbet och var helt jäkla omöjlig. Den tiden känner jag faktiskt var bortkastad. Men det är inte ofta jag känner så. 
 
22: can you do the alphabet in sign language?
Nej det har aldrig varit något för mig.
 
23: how have you felt today? 
Bubblande glad och lite förbannad. 
 
24: you receive £60 without any reason, what do you spend it on?
Skulle gärna vilja se en musikal, men pengarna räcker inte till det ...
 
25: what is wrong with you right now?
Min mage och mina armar som värker lite.
 
26: is there anyone you’re really disappointed in?
Ja men inget jag tänker prata om här. 
 
27: would you rather have starbucks or jamba juice right now?
Starbucks, alltid. En pumpkin latte eller frapuccino!
 
28: why aren’t you in ‘love’ with your last ex anymore?
Jag var aldrig kär i honom egentligen.
 
29: how late did you stay up last night and why?
Till 23.00 kanske, vet inte riktigt. 
 
30: when was the last time you talked to one of your best friends?
Det var bara några timmar sedan.
 
31: what were you doing an hour ago?
Läste nån blogg eller åt rulltårta kanske.
 
32: what are you looking forward to in the next month? 
Blir väl nåt födelsedagsfirande kanske.
 
33: are you wearing jeans right now?
En rosa t-shirt med Mimmi Pigg och svarta mjukisbyxor.
 
34: are you a patient person?
Ja, när jag inte är hungrig eller om det är något jag är riktigt kass på, som att måla så det ser bra ut.
 
35: do you think you can last in a relationship for three months?
Ja, tre månader är ju ingen tid alls.
 
36: favorite color?
Just nu är det nog svart och mörkblått.
 
37: did you have a dream last night? 
Ja, jag drömde att lokaltidningen hade en bild på mig i sig ... Och jag var spritt språngande naken! Huga. 
 
38: are you wearing jeans, shorts, sweatpants, or pajama pants? 
Mjukisbyxor.
 
39: if someone could be cuddling you right now, who would you want it to be? 
Min fästman såklart! 
 
40: do you love anyone who is not related to you?
Absolut.
 
41: if someone liked you right now, would you want them to tell you?
Nej, det skulle bli en konstig situation. 
 
42: do you like meeting new people? 
Helt klart! Det är alltid roligt, men jag är kanske lite tyst till en början. 
 
43: are you afraid of falling in love?
Jag är redan så kär man kan bli.
 
44: ever self-harmed or starved yourself? 
Bara ytterst lite, jag är för mån om mitt utseende för att ge mig själv fula skador ... Haha. Svält sig själv har man väl råkat göra nån gång om man glömt att äta men inte medvetet. 
 
45: has anyone ever told you that you have pretty eyes?
Inte vad jag minns ...? 
 
46: have you ever felt like you weren’t good enough?
Lite då och då. Speciellt nu när vi börjat renovera i huset och jag inte kan något. Hmm ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0