Drömde om NY

I natt drömde jag att jag var tillbaka i New York. Jag drömmer ofta det. Ibland går jag bara runt och tittar på saker. Ibland är jag stressad över allt jag inte hinner se. Jag vet inte riktigt vad drömmarna vill säga. Trodde jag var ganska klar med staden. Men jag antar att det är en stad som gör intryck och som sätter sina spår oavsett om man vill eller inte. Visst finns det vissa saker där jag saknar.

 

 
Dock så är världen för stor för att fortsätta återvända till samma ställe gång på gång. USA har andra delstater och världen har många andra länder att besöka. Det är lite sorgligt att man inte hinner med allt och att man inte hinner återvända till det man gillar. Livet är för kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0