Det här med tatueringar ...

Det här med tatueringar alltså ... Jag vill verkligen skaffa fler, men problemet är väl det att jag är en sån perfektionist med motiven. Detta innebär att jag letar och letar men aldrig hittar något som känns perfekt. Jag kan hitta något och gilla det ett tag, men sedan tröttnar jag på det. Det är svårt att överträffa min första och jag vill verkligen att nästa ska bli minst lika bra. Suck alltså, jag kommer få leta i all evighet!
 
Men någon gång, någon gång ska jag hitta det perfekta motivet. Helst vill jag göra något som är en hyllning till min älskling, fast på ett inte så uppenbart sätt. Det är jättesvårt. Riktigt jättesvårt.
 

Kommentarer
Postat av: Friskey

Åh vill så gärna tatuera mig, något litet och symboliskt bara. Men jag är SÅ HIMLA rädd för att det ska göra ont :o

2013-09-29 @ 20:17:33
URL: http://friskey.horseworld.se
Postat av: Åsa

Man vill ALLTID ha fler :D Snart är man väl fulltecknad!
Jag har ett riktigt stort projekt som jag hoppas ha råd med någon gång :D

2013-10-01 @ 14:24:41
URL: http://asanetterbrant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0