Så många planer för nästa år ...

Verkar som att jag blir ledig idag. Är inne i en period då jag egentligen vill jobba så mycket som möjligt för det finns så mycket jag vill ha råd med. Men ibland får man snällt stanna kvar hemma och försöka komma på någonting annat att göra. Jag ska nog skriva på vad jag hoppas ska bli en bästsäljande roman som kan inbringa miljoner, haha.
 
Vi har lite lösa planer på en långweekend i London för att se ett par musikaler i oktober nästa år. Men till våren kommer vi ju göra om en stor del av huset och där kommer pengar slukas upp som av ett stort, svart och omättligt hål. Sedan i juni vill vi se Aerosmith i Stockholm. Så många planer ... Så lite cash. Men jag är envis, jag tror ju allt kan funka om man bara kämpar för det. Vägrar acceptera att det skulle vara så trist att det inte går att göra vad man vill.
 
Nä, nu ska jag ta och skriva på min bestseller ...

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: tack:) Det var verkligen kärlek i det tillfället när den togs.

Att ha hus kan jag tänka mig kostar pengar, speciellt om man vill göra om och fixa.
kram

2013-11-19 @ 14:02:38
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0