Jul jul ... Nej.

Tiden har gått fort och vi är nu inne i november månad. Konstigt nog har jag redan ett sug efter julen. Vill plocka fram julpynt, baka och fixa julklappar. Ska det nu ändå vara snö kan man ju lika gärna ta fram det bästa av årstiden liksom. Julen alltså. Men det får nog ändå vänta lite till, än är det väldigt tidigt.

Idag jobbar jag till stängning. Fram tills dess att jag börjar har jag inget speciellt planerat, ska försöka laga middag bara. Har påbörjat ett projekt att rensa ur våran överfulla frys, så det blir nog något därifrån idag. Köttfärssås med något kanske. Jo, så får det nog bli. Inte så spännande men det funkar.

Nu ska jag kika på lite tyger. Efter att jag fick symaskinen har en helt ny värld öppnat sig!

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Inom tio år vill jag bo i hus. Just nu trivs jag utmärkt i min lägenhet och att inte ha några fler lån än CSN :)

2013-11-05 @ 11:53:39
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag skulle inte tack nej till jul jag heller nu, extra mys liksom:)

2013-11-06 @ 15:33:54
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0