Fyndat

Igår köpte vi en tv-bänk. Det var precis en sådan som jag sett ut. Fast betydligt billigare då den var några månader gammal. 700 spänn, vilket fynd! Jag älskar att göra bra affärer och den passar så perfekt i vårat vardagsrum.

 

 
Idag är jag ledig och det känns faktiskt ganska okej då det är min enda lediga dag den här veckan. Förut hade jag säkert jobbat en vecka eller två utan ledighet utan att blinka. Men jag har lärt mig nu att det inte brukar sluta bra. Så lite lediga dagar får det bli ibland.
 
Har inga planer för dagen. Hunden vi varit hundvakt åt har åkt hem till sin ägare och Yoda är överlycklig, han springer omkring och busar så mycket han bara kan. Ska jag vara ärlig är det skönt att vara hundfri, att slippa gå ut flera gånger om dagen. Ingen som kräver något. Jag tror katter är mer min grej faktiskt även om jag gillar hundar också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0