Denna dag ...

Har hamnat i sängen, nyduschad efter en arbetsdag. Skulle egentligen bara in i sovrummet för att hämta något att ha på mig, men ack så inbjudande sängen såg ut. Dörren är stängd så man kan väl säga att jag gömt mig för djuren, haha. Men ibland vill man bara ha lugn och ro och ingen hund som flåsar en i ansiktet.

Ligger och följer en budgivning på facebook på en tv-bänk. Eller budgivning och budgivning, jag är den enda som lagt bud för ingen annan verkar kunna bestämma sig och inte är någon budtid satt heller. Lite irriterande faktiskt, jag vill ha den och jag vill ha den nu!

Men snart kommer min älskade sambo hem och då ska vi säkert laga nån mat. Då de senaste dagarna bestått av återkommande, kraftiga magkramper kan jag dock inte påstå att mitt förhållande till mat är lysande för tillfället. Men det blir nog inte bättre av att inte äta heller, även om det verkligen känns som att mat är roten till allt ont. Det är synd, för vanligtvis älskar jag mat ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0