Solvansinne

Har legat ute i solen och läst i princip hela dagen. Korkat, jag vet. Märker redan att jag bränt knäna ... Och säkert fler ställen. Men det var ju så himla skönt! Och fascinerande att se att man faktiskt kan få färg också. Men korkat, så himla korkat. Jag har verkligen inget solvett det här året.

Boken tog i alla fall slut som tur var, annars hade jag väl legat kvar där ute än. Känner mig dock rätt slö idag och har inte börjat med någon middag. Vet inte ens om jag är hungrig, eller sugen på något. Är nog ganska nöjd för tillfället. Men äta måste man väl ... Så småningom.

Kommentarer
Postat av: mamma

Äta bör man annars dör man! :)
Det låter jättehärligt gumman! Solen, boken och vilan alltså. Själv ska jag också vila idag. Ryggen och musklerna är inte snälla med mig och tycker nog för tillfället att de har fått nog stryk av mig. :)
Älska livet! <3
Kraaam!

2013-05-30 @ 06:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0