No life, just work

Hehe ... Ingen har väl undgått att jag tjatat om att jag vill jobba mer. Kollade i alla fall på schemat för juni nu och tja ... Nog får jag jobba alltid. Tio dagar i rad med slutdag på midsommarafton. Hoppas bara jag håller ihop!

Idag ligger jag med en jobbig spänning i nacken och mår lite lätt illa sedan gårdagens stängningspass. Känner väldigt starkt att för att över huvud taget få tillbaka någon form av skärpa så hade jag behövt vila egentligen. Jag är verkligen inte på topp i dessa dagar, igår delade jag ut en kycklingsallad UTAN kyckling ...! Ja ni hör ju, jag är helt väck.

Men det är bara att bita ihop idag, imorgon och på fredag. Sedan är jag ledig i tre dagar och jag kan lova att det KOMMER jag vara också. Störande att man ska vara så vek att man behöver vila ibland. Det är väl onödigt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0