Money talks

Livet flyter på. Jag överlevde en natt själv i huset, lyckades till och med somna utan problem. Knogar med att lägga in lite extra jobb utöver mitt rullande schema. Tänker på hur det varit om jag haft heltid. Den ekonomin! Hur bra jag än trivs med mitt nuvarande jobb ska jag nog överväga att söka annat också. Money talks ...

Inte för att jag tror jag kommer få nåt annat i första taget. Jag har ju inte direkt kompetensen som alla slåss om. Jag är bara allmänt bäst, men det räknas liksom inte riktigt. Men jag tror jag överlever ändå. Inte har jag det dåligt. Tvärtom. Det kan bara alltid vara bättre.

Men men ... Nu ska jag åka och jobba ett antal timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0