Lyxigt på något vis

Det känns på något vis väldigt lyxigt att ligga och steka i solen utanför sitt eget hus. Jag känner mig nästan lite som en Hollywoodfru. Fast i Sverige såklart. Och ogift. Utan ett överflöd av pengar. Och med ett jobb. Men ändå. Det är något väldigt lyxigt med att bara kunna gå ut och sätta sig i en solstol.

Om en stund kommer min älskade fästman hem. Jag blir fortfarande lika glad när jag tänker på det. Av alla människor i världen så har han valt att vara med just mig! Jag har fått den bästa ...! Har ingen aning om vad jag gjort för att förtjäna det, men lycklig är jag för det.

Jag älskar mitt liv!

Kommentarer
Postat av: mamma

:) Då är jag också lycklig för din skull!<3
Kraaam!

2013-06-01 @ 16:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0