I wanna work ... Work!

Kommer nog inte ha så mycket att skriva om här framöver. Planerar att försöka få några extra jobbpass för att få mer pengar på kontot och dessutom ha något att sysselsätta mig med. Börjar vara less på att snåla och spara, jag vill i alla fall kunna unna mig något litet! Har dessutom alltid känt att om jag jobbar mycket så mår jag bättre. Visst, jag kanske blir trött. Men dels är det kul att jobba och träffa alla roliga arbetskamrater och dels får man ju en större ekonomisk trygghet ju mer man jobbar.

Me like. Men helst jobbar jag ju dagtid under vardagarna för att kunna träffa min älskling någon gång. Det innebär att det är svårare att få in extrapass. Det gäller att hitta någon slags balans där ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0