Bakslag

Och igår fick jag än en gång lära mig vad som händer om man inte lyssnar på sin kropp. Låg med världens värsta spänning i nacken och mådde illa exakt hela dagen. Sov nästan hela dagen i stort sätt. Jag vet mycket väl varför. Åtta arbetsdagar i rad och en del rätt långa. Det funkar tydligen inte, uppenbarligen behöver jag vila ibland. Det är inget nytt egentligen men jag hinner glömma av mig mellan gångerna. Vill ju jättegärna jobba mycket men min kropp vill inte samma sak. Irriterande.

Idag mår jag i alla fall bättre. Kanske inte så konstigt. Jag sov ju nästan hela dagen igår och sen sov jag hela natten också. Så vila har jag nog fått så det räcker och blir över. Känner mig mycket mer avslappnad nu.

Idag blir det att gå en sväng på stan och bara ta det allmänt lugnt. Med tanke på hur lite näring jag fick i mig igår kan det nog vara klokt. Äta och vila.

GAH! Jag vill ju så mycket, varför ska det inte gå att göra allt?!

Kommentarer
Postat av: Patricia♔✞ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Inte kul att du mår sådar, man ja, kroppen behöver vila - tyvärr:(

Kramar

2013-05-13 @ 21:52:52
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0