This day ...

När jag vakande igår hade jag kvällen innan förutspått att det skulle bli en dålig dag. Jag åkte till jobbet och allt gick lysande, så jag antar att jag hade fel. Sedan bar det direkt av till bowlinghallen för att ha möte, äta middag och bowla med mina workmates (efterlyser ett lämpligt svenskt ord för detta?!)

Det var väl ... Sådär. Vi har tre par på jobbet och igår önskade jag att jag också jobbat med min käraste. Har svårt för att se andra som är tillsammans utan att längta efter honom ju! Jobbigt jobbigt.

Vad händer idag då? Jobb i tre timmar. Jag känner mig bara seg och ganska omotiverad. Det blir väl bättre när jag kommit igång antar jag. Brukar för det allra mesta bli glad så fort jag kommer till jobbet, även om jag inte varit det innan. Ska det inte vara tvärtom?! Haha.

Men jag får väl erkänna att jag längtar efter semester också. Liiite i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0