Den fruktade ...

Och nu har det blivit dags för den där perioden varje månad ... Den då jag bara vill lägga mig ner och grina och banka i golvet och dunka huvudet mot väggen. Jaa ... Nattjobbshelgen alltså.

Hade det inte varit för den där helgen varje månad hade jag förmodligen inte haft en tanke på att byta jobb. För det passar mig så himla bra! Jag tycker det är himla roligt att få använda all den energi jag faktiskt har och göra något vettigt med den.

Men så kommer den där nattjobbshelgen och mitt huvud liksom kraschar. Alla hjärnceller simmar typ runt i sirap. Och jag måååår iiiiilla. ALLTSÅ FAN, MÅSTE DET VERKLIGEN VARA SÅ?!

Allt jag vill är att slippa må så himla obra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0