Alive

Jag överlevde nattjobbshelgen. Det gick till och med riktigt bra. Idag däremot är jag trött, för jag gick upp hyfsat "tidigt" för att kunna somna i tid ikväll. Är besviken över att jag inte jobbar idag dock. Känns ganska onödigt att vara ledig en måndag. Det snackas om egentid och att skämma bort sig själv osv. Men alltså nä, jag är fattig och tycker om att ha folk omkring mig ... Så hur kul låter det på en skala?!

Det är väl vid tillfällen som dessa man skulle haft en vän att ringa. Men av någon anledning har jag liksom inte lyckats så bra med vänskapsbiten. Kanske för att jag inte tagit tag i det ordentligt. Men det känns bara som att ingen är särskilt intresserad av att vara just min vän.

Men å andra sidan har jag rätt mycket annat. En underbar pojkvän och en (stundtals) jättego katt till exempel. Jag kan helt enkelt inte klaga ändå. Man kan faktiskt inte få allt. I guess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0