Vad mer?

För en gångs skull är jag glad att jag jobbar stängning idag. Då hinner jag i alla fall vila några extra timmar innan det är dags att köra igång igen. Jag kollade mitt schema nu och fattar inte hur jag kan ha så pass lite timmar trots att det känns som att jag jobbar jämt. Men jag antar att jag jobbar mindre än det känns som?

Hmm ... Problemet ligger väl i mina lediga helger, om jag offrat dem hade jag lätt fått så många timmar som jag vill ha. Men även om det skulle vara för en kortare period ... Vad för liv skulle jag ha under den tiden? Nej, man måste ta sig tid för annat än jobb också.

I guess. Men nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe innan det svalnat helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0