Money money money

Ligger nyduschad i soffan iförd endast morgonrock. Det är inte så dumt alltså. Igår fick jag tillbaka på skatten vilket var en trevlig överraskning. Fick ungefär dubbelt så mycket som jag räknat med. Jihoo! Alltid kul med positiva överraskningar. Allt går dock direkt in på sparkontot, så först nästa sommar får vi nytta av de pengarna. Men jag kan säga att det går sjukt bra med sparandet i alla fall! Nu känns det som att det är värt att leva snålt ett år. Pepp pepp!

Om några timmar ska jag dra mig mot jobbet för ett kortpass på fem timmar. Imorgon, på nationaldagen, kör jag dock långpass. Money Money! Haha, jag pratar nästan bara om pengar. Kul då ... Eller? Kul för mig i alla fall ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0