Helgen som gått

Min helg har varit väldigt lugn. På fredagen avslutade jag den sista av tio jobbdagar med endast tre timmars jobb över lunchen. Sedan drog vi iväg till älsklingens föräldrar för midsommarfirande. Jag var rätt trött och skulle inte dricka, men när man erbjöds en fejk-mojito var man ju tvungen att prova. Sedan var det väl lika bra att fortsätta ...
 
På bilden ser ni en "cranberry vodka" Finns det ens nåt som heter det?!

På lördagen vaknade jag med en jäkla huvudvärk och mådde dåligt. Min käre sambo tyckte inte ett dugg synd om mig. Det var ju självförvållat. Okej, jag får väl skylla mig själv. Men ääääändå, lite medlidande kunde jag väl få ...? Efter några timmars illamående ryckte jag i alla fall upp mig och vi åkte och handlade. Sedan blev det att äta pommes med smältost och sedan mådde jag typ prima. Dagen fortsatte med filmkväll och sushi och vi kom i säng sent. Trevligt.

Idag har vi inga planer över huvud taget. Det blir nog en otroligt lugn dag. Inte mig emot, jag är trött och behöver säkert vila. Kanske röja undan lite, det ser förjävligt ut här. Kanske borsta tänderna. Kanske något mer. Kanske ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0