Härligt

Idag när jag kom hem väntade en överraskning i kylskåpet. Sushi och jordgubbar med grädde och vaniljvisp! Några av de godaste sakerna som finns. Jag är inte så bra på att skämma bort mig själv med sånt, så tur är väl att min gullige sambo tänker på mig ibland! ♥
 
Har jobbat hela dagen och dels haft lite "åskhuvudvärk" och dels så har näsan och ögonen runnit sedan lunchen och det har känts som att jag ska nysa hela tiden. Börjar starkt misstänka pollenallergi. Men trots det har jag ändå haft en rätt bra dag. Det har aldrig känts riktigt tungt. Allt har flutit på bra och hemkomsten var pricken över i:et.
 
Imorgon jobbar jag fyra timmar om jag inte får förlängt, vilket jag såklart hoppas på. Jobbajobbajobba. Jag har ett mål och jag ska nå det. Punkt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0