Golv och färg och ledighet ...

Jag har faktiskt varit ledig ganska mycket nu. Lördag och söndag var jag ledig, jobbade fem timmar på måndagen och idag har jag också varit ledig. Man går in i något slags segläge när man är ledig för mycket. Ett väldigt ineffektivt sådant. När jag jobbar har jag oftast väldigt mycket energi, men är jag ledig blir jag hur trött som helst.

Dock har en del blivit gjort ändå. Idag åkte vi till Luleå och tittade på bland annat kök. Igår spontanhandlade vi golv till sovrummet och till "walk in closeten" Köpte även en massa färg. Vi kom superbilligt undan där. Och det kommer bli jättefint! Längtar verkligen tills allt är klart. Synd bara att det är så pass långt bort, dock kan vi kanske göra klart lite innan i alla fall. Hoppas!

Har lyckats vända lite på dygnet under mina lediga dagar. Vill helst vara vaken hela natten och aldrig gå och lägga mig. Just nu skulle jag vilja baka. Men jag nöjer mig nog med en kopp kaffe. Tror jag.
 
Hittade en bild från min första lägenhet. Det är inte ens två år sedan jag bodde där. Ett och ett halvt skulle jag tippa på. Det har gått fort från där ... Till hit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0