Finfint

Helgen som gått har varit fylld av aktiviteter och det tycker jag ju om. På lördagen åkte vi till Kalix och kikade in en sväng på "Kalix tattoo fest", tatueringsgalningar som vi är. Sedan åkte vi vidare och hälsade på farmor och farfar i deras stuga. Mycket minnen där. Och det har ju som varit en av de få saker som alltid bestått, alltid varit detsamma. Skönt att det i alla fall finns kvar något.

På söndagen började vi med att storstäda huset och tvätta. Sedan åkte vi och handlade och på eftermiddagen fick vi middagsbesök. Det var trevligt! Lyckades även sälja iväg lite saker via en facebooksida, pengar är ju alltid välkomna.

Igår jobbade jag ett niotimmarspass och idag är jag ledig. Sedan jobbar jag typ tio dagar i rad, det blir tufft men nog ska det gå. Har ju jobbat fjorton tidigare och överlevt.

Det går bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0