Det värsta är över

Arbetsdag nio av tio är här och jag är glad att jag snart får en ledig helg. En väldigt lätt spänning har börjat kännas i nacken. Och även om jag är tusen gånger mer avslappnad nu än vad jag var förut så kan jag inte utmana det hur mycket som helst. När jag klev in på akuten för några månader sedan hade doktorn aldrig sett någon som var så spänd. Så visst, från det till hur jag mår idag är det ett framsteg. Men vila är viktigt om jag inte ska få ett ... Öhh ... Spänningsåterfall?

För övrigt har jag ägnat morgonen åt att kika på tatueringsmotiv, är grymt sugen på att göra en andra. Men jag vet inte exakt vad än. Dock tror jag att placeringen är klar. På handleden. Problemet är bara att mina handleder är inte så biffiga direkt, så den kommer bli minimal. Kanske får ge upp idén.

Vi får väl se helt enkelt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0