Som i en dröm

Sitter med en grymt härlig känsla i kroppen. Jag känner mig tillfredsställd. Lugn. Tror allting bottnar i tryggheten att veta att jag kan genomföra allt vad jag någonsin vill. Nästa tisdag skriver vi de sista papprena för huset men vi har redan varit där och börjat städa, samt börjat fixa sovrummet. Sovrumsrenoveringen blev väl inte riktigt som vi tänkt oss, vi målade en vägg men det visade sig att det var så dåligt underarbete på den att tapeten blev grymt konstig. Men vi slänger upp panel på den väggen istället då. Det känns hur bra som helst. Och jag har inte haft spänningshuvudvärk på två veckor heller. Ska på återbesök till sjukgymnasten idag och få visat för mig hur jag ska träna rätt.
 
Det känns som att jag lever i en dröm. På riktigt. De som följt min blogg borde veta att jag inte skriver något bara för att imponera eller göra andra avundsjuka. När jag skriver något kommer det från hjärtat. Och jag vet att det kommer gå upp och ner men just nu känns det som att allting bara går åt rätt håll. Lycka!
 
Köksstädning ...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0