Nytt år

Har inte bloggat på evigheter. Men nu har ett nytt år dragit igång så varför inte dra igång bloggandet igen också? Året har börjat bra. Igår var vi en sväng och städade en del i huset. Sedan jobbade jag hela kvällen. Idag har jag varit och tränat, gått en tur på stan och lagat köttfärssås med ris. Jobbar hela kvällen idag med. Är trött men det är skönt att känna att man får något gjort.
 
Förra måndagen var jag och provred en ponny också som jag typ ska bli medryttare på. Det är en b-ponny, korsning där pappan är new forest och en av de snyggaste ponnyerna jag sett. Mamman är typ dock shettis eller något, så kombinationen blev ... En tjockisponny. Men jag känner att hon kommer betyda något för mig, vi ska ta oss någonstans tillsammans. Det blir ett av mina projekt för 2013.
 
Men nu ska jag åka mot jobbet så jag hinner sno åt mig en kopp kaffe innan jag börjar.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, min första egna ponny var en korsning mellan new forest och shettis <3

Svar: Min första egna ponny var ingen ponny utan en nordsvensk :P
CL

2013-01-07 @ 14:04:52
URL: http://petterssonskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0