Lillponnyn

 
Idag har jag varit och ridit lilla Felicia. Det var nog så spännande att hämta in henne från hagen, en av hagkompisarna kom travande mot mig med bakåtstrukna öron och såg ut som "Och vem fan är du?! Stick härifrån!" Jag lyckades skrämma bort den stackars ilskna pollen men när den tog sats och började röra sig mot mig igen kände jag bara "Amen vad i h*lvete?!" Nog har jag varit med om hästar som springer iväg när man kommer, men en häst som försöker jaga bort en? Jag borde kanske ha tagit strid men jag kände inte för att bli skadad av en häst jag inte känner, så jag lämnade hagen. 
 
Så småningom lyckades jag dock få in rätt ponny och en trevlig ridtur blev det. Lillponnyn är så himla posivit och framåt så det är kul att rida henne. Det är synd att hon står så långt bort för annars hade jag kunnat motionera henne varje dag, det hade hon nog gillat. Men men. Får vara glad för de gånger jag kan.
 
Om någon timme ska vi åka och köpa panel till sovrummsväggen och sedan blir det förhoppningsvis en tur till gymmet. Ambitiöst.
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Söt ponny :)

2013-01-25 @ 13:03:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0