Brabra

Jaa! Jag mår bra även idag. Förra gången då jag skulle jobba natthelg mådde jag sjukt dåligt pga. spänningshuvudvärken. Det satt alltså i under fyra dagar typ?! Började fundera om det var något psykiskt som min kropp skapade pga. min starka ovilja att jobba natt. Men nu är det dags för nattjobb igen och jag mår lika prima som jag gjort sedan jul. Tur det, det hade varit pinsamt att sjukanmäla sig igen och säkerligen skulle det verkat lite misstänkt.

Vad har jag då för roligt att berätta? I helgen fixar vi klart det sista i sovummet ... Eller rättare sagt min älskling gör det, jag ligger nog däckad och sover eftersom jag jobbar natt som sagt. Och nästa helg flyttar vi. Yaaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0