Vad hände?

Gud så slö jag varit de två senaste dagarna. Har suttit timme efter timme framför datorn och tänkt att "snart ska jag göra något". Men det har liksom inte blivit. Jag har typ fastnat. All lust att göra någonting ... Bortblåst. Innan har jag varit rätt bra på att ta tillvara på dagarna ändå. Nu ... Timmarna går och går. Ingenting händer.

Jag blir nästan lite rädd för mig själv. Det är ju inte såhär jag är?! Slö och likgiltig. Det är inte jag. Eller?

Nä, skärpning Bea! Nu ska jag borsta tänderna, dra en borste genom håret och gå ut och ta tag i snöskottningen. JA DET SKA JAG!


Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, jo 4 timmar blev det, men det betyder inte att jag har så bra kondition för det. Idag däremot orkade jag knappt träna alls:(

2013-02-05 @ 18:01:42
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: mamma

Bra! Det är så det måste vara ibland när kroppen kräver att man tar igen sig lite. Orken och lusten kommer tillbaka när energiförrådet är påfyllt igen. ger man kroppen för mycket skit tar den energin för att kunna bygga ny. Logiskt? Tja, det är iaf en försvarsmekanism man bör lyssna på mycket tidigare, innan all ork tar slut och apatin sätter in. Som sagt var-soffläge, en kopp te och en god bok i all skönsro i ensamhet. Ro för kropp och själ.
Kraaam! <3

2013-02-05 @ 19:12:25
Postat av: Madeleine

Känner igen mig i detta.

2013-02-05 @ 21:04:58
URL: http://madeleinesplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0