Jag såg melodifestivalen!

 
Dagen innan melodifestivalen skulle vara i Skellefteå kom min underbara sambo på att vi borde gå och se det! Sagt och gjort, biljetter bokades och på lördagen satt vi två rader framför greenroom och skådade spektaklet. Tyckte det var helt rätt att "en jävla schlager" gick vidare, så medryckande och opretentiös låt helt enkelt!
 
Innan var vi och åt hos bästaste mamma och Lasse. Det bjöds på älghjärta, potatisgratäng och kantarellsås ... Jag fick nämligen önska precis vad jag ville och det är bland det godaste jag vet! :-D

Kommentarer
Postat av: mamma

PUSS!!! :*

2013-02-18 @ 19:02:38
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul att du var där:)

sv: Okej, tack för varningen:)
kramar i massor

2013-02-25 @ 15:17:36
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0