Två stora band ...

Nu har vi biljetter till både Metallica och Aerosmith. Det som återstår är att få ledigt, men det är ju drygt fem månader kvar så jag är väl ute i hyfsat god tid ändå ...? Ganska häftigt, att se två så stora band på en och samma helg. Jag behöver väl knappast säga att jag längtar.

År 2014 kommer bli tveklöst bra bara allt går som jag vill. Gör det inte det kommer det bli ett år fyllt med besvikelser. Men jag håller såklart tummarna för att det inte blir så. Allting pekar mot att det inte blir så. Sedan vet man ju aldrig så noga.

Det enda jag vet är att jag ska göra allt som står i min makt för att vara lycklig. Jag ska tänka positivt och ta hand om min kropp. Göra sånt jag vill men samtidigt inte deppa ihop om det inte blir som jag tänkt mig. Jag ska försöka.

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Metallica är så bra live alltså:)

2013-12-10 @ 12:43:07
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0