Snodde en frågelista ...

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Kanske Julie eller Mayli.
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex såklart!
3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Vet inte, men jag såg Johan Falk lite till och från igår ...
4. Har du bra självförtroende? – Både och ... När det gäller vissa saker och beroende på humör.
5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Antingen tatuera mig eller så åka till ett varmt land.
6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Göra om köket, resa till Japan och gifta mig.
7. Beskriv ditt drömutseende! – Skulle vilja vara lite mer vältränad, ha något större bröst och inte vara så blek.
8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Vill inte nämna någon särskild, bara folk i allmänhet som har drivet att göra verklighet av sina drömmar och visioner.
9. Någon du har kysst -
 Min käre fästman.
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Ja, flera lådor ute i garaget.
11. Den du senast sov över hos – Hyatt Hotel i New York ... Hehe, om det nu räknas. Sover typ aldrig över hos folk.
12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Kommenterar typ bara statusar ...
13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Sådär, för att vara jag är den väl bra.
14. Vad väljer du, godis eller chips? – Godis om jag inte får ha dipp till chipsen, men det tål jag egentligen inte så det får bli godis.
15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – En gång på en gympalektion skulle vi bada. Problemet var bara att jag glömt att raka mig under armarna ... En kille kommenterade det bakom min rygg och jag ville bara dö!
16. Hur uppvaktar man dig? – Sushi är vägen till mitt hjärta.
17. Har du rykten efter dig? – Inte vad jag vet.
18. Din absolut sämsta egenskap? – Jag har svårt att lita på folk.
19. Din bästa egenskap? – När jag bestämt mig för att jag vill något så blir det så.
20. En låt du är beroende av? – Just nu är "Burn" med Ellie Gouldning en låt jag bara inte kan få ur hjärnan.
21. Vad stod det i ditt senaste sms? – ”Nej"
22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – The one and only, min älskling såklart.
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Nej, nej, nej ... Eller vissa kan bevisligen, men jag har svårt att se det funka.
24. Har du kysst en kompis? – Nope, men jag brukar pussa på min katt ibland.
25. Hur ofta dricker du alkohol? - När jag känner för det helt enkelt.
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Idiotiskt helt enkelt.
27. Vad hatar du? – Folk som känner ett behov av att trycka ner andra, som inte är säkra i sig själva och folk som helt saknar självdisciplin. Överpretentiösa människor har jag också svårt för.
28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Hade nog tyckt det var sjukt jobbigt, men älskar man någon så gör man.
29. Vad handlade din senaste dröm om? – Drömde att min älskling köpt någonting jag absolut inte tyckte vi behövde. Men jag kommer inte ihåg vad.
30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – Typ 42,6 och det är givetvis alldeles för lite.
31. Hur lång är du? – 160 cm.
32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Män som hatar kvinnor är i alla fall en stark kandidat.
33. De bästa svenska skådespelarna? – Noomi Rapace, Mikael Persbrandt, Helena Bergström ...
34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Harry Potter alla dagar.
35. Ditt humör för tillfället? – Nollställd.
36. En vacker person? – Den man älskar är alltid vacker.
37.Har du instagram? – Jupp, men aktiv där är jag inte.
38. Vem kramade du senast? – Min älskling
39. Vem träffade du senast? – Samma svar som ovan.
40. När slog du dig senast? – Det händer ju titt som tätt när man är så klantig som mig. När vi var och såg Stiftelsen i lördags fick jag en armbåge mellan skulderbladen ... Men det var ju inte mitt fel!
41. Någon du vill träffa? – Flera stycken.
42. När grät du senast? Varför? – Igår då en film slutade lyckligt.
43. Sminkar du dig varje dag? – Sminkar mig typ aldrig för jag tycker bara det är jobbigt att inte kunna gnugga sig i ögonen när det kliar eller när de rinner. Haha. Är det normalt att ha de problemen förresten?
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Har ingen aning faktiskt ...
45. Är du helsvensk? – Antar det.
47. En artist du inte gillar? – Sean Banan ... Om han ens kan räknas som artist?!
48. En artist du gillar? – Kevin Walker, han känns så opretentiös och det är rätt befriande.
49. Vad är det bästa som hänt dig? – Jättesvårt att bara välja ett ögonblick. Men tillfället då jag och min älskling blev tillsammans är väl en stark kandidat där.
50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Skulle jättegärna vilja bli ännu bättre på att ta hand om min kropp och helt enkelt få må bra och vara lycklig.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är en blandning av mamma och pappa såklart!
Fast mest av mig naturligtvis! Hahahaha!!!
Det är därför du är så otroligt vacker och den underbara människa du är!
Kraaaaam! <3

2013-12-09 @ 18:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0