Live your dreams

 
Fick just veta att min semesteransökan kommer bli godkänd. Wihooo, Stockholm here we come! Om några månader då. Men ändå, wihoooo! Nu när det är klart känns det verkligen inte som att någonting kan hindra 2014 från att bli ett fantastiskt år.
 
Andra lösa planer finns också. Det gäller bara att kunna finansiera allting. Nu är vi väl i och för sig bra på att spara, men det känns ändå som att man lär få leva på enbart vatten för att få igenom allt. Nåja, kan man göra något får man faktiskt vara glad.
 
Som det står på den gamla bilden jag hittade i arkivet, "live your dreams" Precis det tycker jag man ska göra. Och jag lever verkligen efter de orden. Vill man nog mycket hittar man alltid vägar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0