Framåt med små steg

Lönen har trillat in på kontot. Några räkningar är betalda. Det känns inte så illa ändå faktiskt. Dessutom blev det kvar säkert 200 spänn från förra månaden som åkte in på sparkontot. Ändå bra då jag trodde det skulle bli plusminusnoll efter att jag tankat bilen.

Jobbar natt i helgen så jag har tänkt passa på att träna idag, för något säger mig att det inte kommer bli av på lördag eller söndag. Jag har gått upp ungefär 200 gram sedan jag började äta mer och träna. Det kan verka lite, men denna förändring har alltså skett sedan i tisdags och det är ju inte lång tid. Jag är faktiskt nöjd om jag kan gå framåt med små, små steg.

Dock måste jag komma ihåg att dricka vatten. När man ökar proteintaget måste man tydligen dricka mer. Hade ont i huvudet hela dagen igår och jag misstänker att jag vet varför.

Men nu ska jag göra mig färdig och se till att det där träningspasset blir av. Det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0