Alltid händer något

Inte mycket har hänt sen jag skrev sist. Har jobbat hela helgen och pengar rullar in och väntar på att spenderas. Här hemma har vi fått nytt golv i walk in closet och sovrum. Vardagsrummet är work in progress. Det ska bli så kul att se det färdiga resultatet sen!
 
För övrigt drömmer jag mig bort till Japan och längtar tills vi kan åka dit. Jag längtar efter att köpa en massa roliga julklappar där till nära och kära. Jag längtar efter att skämma bort mig själv med en massa nya kläder. Jag längtar efter att äta riktig sushi. Jag längtar efter att se allt vad landet har att erbjuda. Och jag längtar till och med efter att sitta på flygplatsen och dricka en cider i väntan på planet.
 
Men en sak i taget. Först ska husets insida färdigställas. Sedan ska vi ner till Stockholm och se några bra band. Därefter väntar ett år av sparande och kanske någonting roligt också. Men sen ...! Det är ju bara drygt ett och ett halvt år kvar nu. Tiden går trots allt fort.
 
 

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag förstår att du längtar till Japan, jag är avundsjuk :D

2013-12-30 @ 13:45:58
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0