Han fyller år!

Idag fyller världens bästa älskling år! Vi kommer väl mest fira i New York men något litet ska jag nog lyckas hitta på idag också. Jag är ju ledig idag, mot all förmodan. Först var jag schemalagd idag, sedan bytte jag bort det och igår fick jag frågan om jag ville jobba idag. Ja, alla mina arbetskamrater tycks vara pinsamt dåliga på att svara i telefon och att ställa upp och jobba. Men tillslut löste de det i alla fall så en annan kunde jobba istället. Skönt att vara ledig denna dag just! Hade det varit en vanlig dag hade det inte spelat någon roll, men just idag.

Idag måste jag träna. Jag måste förbi vårdcentralen och fixa lite grejer. Jag skulle behöva börja packa inför resan. Städa. Laga en god middag. Tvätta ... Jäklar vad man har en förmåga att hamna efter när man aldrig är ledig!

Jaja, det löser sig nog. En sak i taget helt enkelt. Start snart.

Kommentarer
Postat av: patriciac.blogg.se

sv: Jag är på ett bygge och städar och lite sådär:)

2012-10-09 @ 22:55:48
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0